Имате въпроси?

  1. За пръв път съм в сайта и искам да знам кои сте.

Вижте страница Кои сме ние?.

  1. Колко струва доставката?

За поръчки над 59 лв - безплатна
Доставка за Страната и за гр. София - 5.98 лв 

  1. Какви опции за плащане има?
    • Плащане с банкова карта. В този случай Вие депозирате сума равна на стойността на направената поръчка чрез вашата банкова карта. Доставката се извършва след потвърждение на транзакцията.
    • Плащане с PayPal.
    • Банков превод. В този случай Вие депозирате в банкова сметка на БИ ФИТ ООД пълната стойност на поръчката. Доставката се подава за изпълнение след заверяване на сметката на БИ ФИТ ООД.
    • Наложен платеж (плащане при доставката). В този случай, Вие извършвате плащане на доставката срещу издаден фискален бон в брой на куриера. С подписването на талона за приемане на пратката, Вие овластявате куриера да предаде от негово име и за негова сметка на БИ ФИТ платената сума.
    • На каса в дрогерия БИ ФИТ. Ако решите да вземете поръчката си от най-близката до Вас дрогерия, Вие заплащате стойността й на каса срещу фискален бон. В случая можете да използвате всички начини на плащане, които се приемат в съответната дрогерия, включително ваучери, чекове за храна и др. При тази опция Вие не дължите пари за доставка.
  1. Как да направя регистрация в сайта и защо тя ми е нужна?

Процедурата по регистрация в сайта е абсолютно доброволна и безплатна. Тя е необходима само за пазаруване чрез онлайн магазина.
Регистрацията може да се направи по 2 начина:
Първият начин е като попълните данните Ви в секция вход/регистрация.
Необходимите данни за регистрация са:
-  Име, фамилия, email адрес, парола и телефон.
Вторият начин е като натиснете бутона facebook
Той се намира в секция вход/регистрация

  1. Имам код за отстъпка, къде да го въведа?

Кода за отстъпка се намира в "пазарската кошница" под описа на продуктите.

  1. Искам да се консултирам с професионалист преди да си поръчам. Какво да правя?

Ако не знаете, какво ще е най-доброто за Вас, винаги може да попитате отзивчивите ни медицински консултанти на националния телефон за клиенти 0700 10 118 или да ни пишете на [email protected]

  1. Имам технически проблем със сайта.

За въпроси или проблеми, свързани със сайта или допълнителна информация за продукти моля пишете на имейл: [email protected] 
Ще се опитаме максимално бързо да Ви отговорим.

  1. Мога ли да направя поръчка по телефона?

Да, можете. Само трябва да се обадите на националния телефон за клиенти 0700 10 118.

  1. Дигитализиране на клубна карта.

Ако имате вече издадена физическа карта от нас или искате такава, трябва да създадете профил и да сте логнат в него. След което отивате на меню ПРОФИЛ/КЛУБ Be Fit и следвате стъпките в менюто. Ако имате затруднения, пишете на [email protected]