Имате въпроси?

  1. За пръв път съм в сайта и искам да знам кои сте.

Вижте страница Кои сме ние?.

  1. Колко струва доставката?

За поръчки над 49 лв - безплатна
До 3 часа за София - 4.98 лв
Доставка за София - 2.98 лв
Доставка за Страната - 4.98 лв 

  1. Какви опции за плащане има?
    • Плащане с банкова карта. В този случай Вие депозирате сума равна на стойността на направената поръчка чрез вашата банкова карта. Доставката се извършва след потвърждение на транзакцията.
    • Плащане с PayPal.
    • Банков превод. В този случай Вие депозирате в банкова сметка на БИ ФИТ ООД пълната стойност на поръчката. Доставката се подава за изпълнение след заверяване на сметката на БИ ФИТ ООД.
    • Наложен платеж (плащане при доставката). В този случай, Вие извършвате плащане на доставката срещу издаден фискален бон в брой на куриера. С подписването на талона за приемане на пратката, Вие овластявате куриера да предаде от негово име и за негова сметка на БИ ФИТ платената сума.
    • На каса в дрогерия БИ ФИТ. Ако решите да вземете поръчката си от най-близката до Вас дрогерия, Вие заплащате стойността й на каса срещу фискален бон. В случая можете да използвате всички начини на плащане, които се приемат в съответната дрогерия, включително ваучери, чекове за храна и др. При тази опция Вие не дължите пари за доставка.
  1. Как да направя регистрация в сайта и защо тя ми е нужна?

Процедурата по регистрация в сайта е абсолютно доброволна и безплатна. Тя е необходима само за пазаруване чрез онлайн магазина.
Регистрацията може да се направи по 2 начина:
Първият начин е като попълните данните Ви в секция вход/регистрация.
Необходимите данни за регистрация са:
-  Име, фамилия, email адрес, парола и телефон.
Вторият начин е като натиснете бутона facebook
Той се намира в секция вход/регистрация

  1. Имам код за отстъпка, къде да го въведа?

Кода за отстъпка се намира в "пазарската кошница" под описа на продуктите.

  1. Искам да се консултирам с професионалист преди да си поръчам. Какво да правя?

Ако не знаете, какво ще е най-доброто за Вас, винаги може да попитате отзивчивите ни медицински консултанти на националния телефон за клиенти 0700 10 118 или да ни пишете на [email protected]

  1. Имам технически проблем със сайта.

За въпроси или проблеми, свързани със сайта или допълнителна информация за продукти моля пишете на имейл: [email protected] 
Ще се опитаме максимално бързо да Ви отговорим.

  1. Мога ли да направя поръчка по телефона?

Да, можете. Само трябва да се обадите на националния телефон за клиенти 0700 10 118.