Имате въпроси?
- За пръв път съм в сайта и искам да знам кои сте.
Вижте страница Кои сме ние?.
- Колко струва доставката?
За поръчки над 59 лв - безплатна
Доставка за Страната и за гр. София - 5.98 лв
- Какви опции за плащане има?
- Плащане с банкова карта. В този случай Вие депозирате сума равна на стойността на направената поръчка чрез вашата банкова карта. Доставката се извършва след потвърждение на транзакцията.
- Плащане с PayPal.
- Банков превод. В този случай Вие депозирате в банкова сметка на БИ ФИТ ООД пълната стойност на поръчката. Доставката се подава за изпълнение след заверяване на сметката на БИ ФИТ ООД.
- Наложен платеж (плащане при доставката). В този случай, Вие извършвате плащане на доставката срещу издаден фискален бон в брой на куриера. С подписването на талона за приемане на пратката, Вие овластявате куриера да предаде от негово име и за негова сметка на БИ ФИТ платената сума.
- На каса в дрогерия БИ ФИТ. Ако решите да вземете поръчката си от най-близката до Вас дрогерия, Вие заплащате стойността й на каса срещу фискален бон. В случая можете да използвате всички начини на плащане, които се приемат в съответната дрогерия, включително ваучери, чекове за храна и др. При тази опция Вие не дължите пари за доставка.
- Как да направя регистрация в сайта и защо тя ми е нужна?
Процедурата по регистрация в сайта е абсолютно доброволна и безплатна. Тя е необходима само за пазаруване чрез онлайн магазина.
Регистрацията може да се направи по 2 начина:
Първият начин е като попълните данните Ви в секция вход/регистрация.
Необходимите данни за регистрация са:
- Име, фамилия, email адрес, парола и телефон.
Вторият начин е като натиснете бутона facebook
Той се намира в секция вход/регистрация
- Имам код за отстъпка, къде да го въведа?
Кода за отстъпка се намира в "пазарската кошница" под описа на продуктите.
- Искам да се консултирам с професионалист преди да си поръчам. Какво да правя?
Ако не знаете, какво ще е най-доброто за Вас, винаги може да попитате отзивчивите ни медицински консултанти на националния телефон за клиенти 0700 10 118 или да ни пишете на [email protected]
- Имам технически проблем със сайта.
За въпроси или проблеми, свързани със сайта или допълнителна информация за продукти моля пишете на имейл: [email protected]
Ще се опитаме максимално бързо да Ви отговорим.
- Мога ли да направя поръчка по телефона?
Да, можете. Само трябва да се обадите на националния телефон за клиенти 0700 10 118.
- Дигитализиране на клубна карта.
Ако имате вече издадена физическа карта от нас или искате такава, трябва да създадете профил и да сте логнат в него. След което отивате на меню ПРОФИЛ/КЛУБ Be Fit и следвате стъпките в менюто. Ако имате затруднения, пишете на [email protected]