Концепция

  • Живей във форма – Ясно послание за осъзнато и целенасочено търсене на здравословен начин на живот.
  • Комфорт за духа -Вътрешен дизайн и подредба, съобразени изцяло с максималното удобство на клиента. Място  за удовлетворяване на духа и обогатяване на познанията, където можеш веднага да грабнеш  продукта, който те е впечатлил.
  • Удобство и практичност – Място за снабдяване с ежедневно необходимите продукти за цялото семейство. Широк асортимент стоки на самообслужване (около 6000 артикула) с цел предоставяне възможност на потребителя за богатство на избора измежду алтернативните продукти;
  • Култ към информацията – Опознаване на продуктите с всички възможни сетива.  Място за запознанства с иновации и нови тенденции, където се предоставя лесен достъп до изчерпателна информация;
  • Професионализъм – Квалифицирана консултантска помощ от специалистите в магазина  и лично отношение към клиента. Достатъчно на брой, добре обучени консултанти, позитивни и енергични, винаги  на разположение в  необходимия момент. Специални места за обсъждане и допитване;
  • Програма „Българска Роза” – Подкрепа на българските производители на качествени продукти, които имат модерно отношение към потребителите;
  • Любов към планетата – Преференцираме „зелените” стоки и така поддържаме фокус към био и природо-съобразни продукти и подпомагаме техните производители.