Breakfast
28.08.2017

Какво да ядете на закуска и какво не

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading ... Loading ...   |   0 Коментара

Закуската безспорно е най-важното хранене за деня, надяваме се, че не я пропускате. А също и че ядете подходящите храни? Какво значи „подходящите“? Тези, които е добра идея да хапвате на гладен стомах. Ето какво имаме предвид.

Храни, които да НЕ ядете на закуска

Пухкави сладкиши. За бухването им са необходими дрожди, които дразнят лигавицата на празния стомах и ви принуждават да отделяте миризливи газове. Едно настрана, че няма да се чувствате комфортно, второ, че пътуването в градския транспорт и влизането в офиса едва ли са най-подходящият момент за това.

Breakfast

 Кисело мляко и други ферментирали млечни продукти. Хапнете няколко залъка хляб преди да се нахвърлите на купичката с кисело мляко. Ако го консумирате на празен стомах, солната киселина убива млечнокиселите бактерии.

 Домати. Те съдържат много танинова киселина и допринасят за увеличението на киселинността в стомаха. Хапвайте ги заеднос филийка масло и сирене, ще се чувствате по-добре.

 Краставици. Зеленчуците са полезни, спор няма. Но ако ядете краставица на гладно тя  може да предизвика киселини и газове.

 Круши. Те са сладки, сочни, но идеята да хапнете две, да си изпиете кафето и да хукнете за работа не е добра. Крушите действат разхлабително и може да си навлечете проблем още по пътя към офиса.

 Цитрусови плодове. Прясно изцеденият портокалов сок е чудесно нещо, но след като сте хапнали кроасан или филийка хляб. Цитрусите са богати на плодови киселини и ако ги ядете на празен стомах, рискувате да получите киселини.

 Пикантни храни. Оставете ги за обяд, след като сте хапнали супа или салата. Те дразнят стомашната лигавица и увеличават производството на киселини.

 Eggs

Храни, които ДА ядете на закуска

Овесена каша. Тя съдържа фибри, които ускоряват метаболизма ви.

 Елда. Със сирене например. Тя стимулира храносмилателната система и дава на организма ви желязо, протеини и витамини.

 Яйца. Едно яйце ви дава енергия и ви държи сито чак до обяд. Което автоматично намалява дневната консумация на вафли, чипсове и джънк фууд.

Боровинки. Те са богати на витамин Ц и ви дават много енергия за предстоящия ден без да дразнят стомаха.

 Ядки. Подобряват храносмилането и нормализират рН-то в стомаха ви. Освен това ви дават енергия и полезни минерали.

 Мед. Той е нежен към стомаха, дава ви енергия, повишава нивото на серотонин и мозъчната активност. Каквото и да закусвате сутрин, хапнете поне една малка лъжичка мед. Ще ви се отрази добре.

 

 

Сподели:

Остави коментар