Stay young
07.08.2017

14 навика, с които ще се подмладите

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading ... Loading ...   |   0 Коментара

Много по-ефикасно забавяте времето, ако се грижите за себе си всеки ден по малко, отколкото ако ползвате скъпи кремове и още по-скъпи процедури, когато бръчките и състарената кожа вече са факт. Вижте кои 14 навика ще ви помогнат да изглеждате млади по-дълго време и ако някои от тях не са ви присъщи, поправете този пропуск. Никога не е късно да започнете да се грижите за себе си.

1. Мажете ръцете си с крем след всяко миене

Кожата на ръцете се състарява много бързо. Тя е изложена на вредното въздействие на почистващите препарати и градската мръсотия. Водата и сапунът я изсушават. Прекомерната топлина или студ също ѝ се отразяват. Затова е задължително да ползвате крем за ръце. За предпочитане след всяко миене. Той ще запази кожата ви свежа и мека по-дълго време.

2. Ползвайте редовно слънцезащитен крем

В града, на плажа, в планината – мажете се със слънцезащитен крем винаги, когато излизате в слънчеви дни. Прекомерното излагане на слънце състарява кожата преждевременно.

Sun cream

3. Не прекалявайте с пресата, машата и сешоара

Твърде честата топлинна обработка на косъма го прави плосък, безжизнен и без блясък. Ако не ползвате и защитни лосиони, косата бързо започва да прилича на купа сено. Затова, в случай, че не можете да се разделите с пресата и сешоара за по-дълъг период от време, давайте на косата си почивка от тях веднъж седмично или месечно за по два до четири дни.

4. Отнасяйте се внимателно към мократа коса

Мийте я с подходящия за нея шампоан, правете ѝ подхранващи и овлажняващи маски, решете я внимателно, докато е още мокра. Тогава косъмът е изключително крехък и лесно може да се повреди.

5. Избягвайте храни, които оцветяват зъбите

Или ходете редовно на зъболекар, за да ги почисти. Потъмнелите зъби, ви състаряват и ви придават неугледен вид. Избягвайте соев сос, вино, кафе, цигари, сос за барбекю, кафе и кола или поне не прекалявайте с тях. След като сте консумирали храна, която може да оцвети зъбите ви, дъвчете дъвка или най-добре направо ги измийте.

6. Изплаквайте се с вода за уста ежедневно

Това ще подобри значително устната ви хигиена и ще запази свежестта на усмивката ви. Писали сме доста поддържането на зъбите, включително и за видовете вода за устата. Припомнете си тези материали, посъветвайте се със зъболекаря си и намерете подходящия продукт за вас.

Mouthwash

7. Слагайте лак за нокти

Не е задължително да е в ярки цветове. Дори, когато е безцветен или нежно розов, той прикрива несъвършенствата на ноктите и ви натрупаните години.

 8. Ограничете солта

Прекомерната ѝ употреба е вредна за кръвното, очите, сърцето. Освен това хапването на твърде много солени храни насърчава задържането на вода в тялото и често изглеждате подпухнали – особено около очите.

9. Хапвайте храни, богати на протеини

Те са важни за здравето ви като цяло и играят ключова роля за блестящата, жизнена, гъста коса.

10. Яжте зеленчуци и пийте вода

Зеленчуците, особено тези, богати на фибри, подобряват метаболизма; почистват зъбите, дават ви енергия, кожата ви изглежда здрава и сияйна. Водата пък ви хидратира, потиска апетита и ви помага да се грижите за фигурата си.

 Vegetables

11. Дръжте книгата и смартфона на нивото на очите си и заемайте правилна стойка пред компютъра

Ако непрекъснато стоите с наведена надолу глава и в неудобна поза, ще ви заболи гърбът и освен това по шията ви ще започнат да се появяват преждевременни бръчки.

12. Контролирайте стреса

Той нарушава съня, води до здравословни проблеми, отключва и обостря заболявания като псориазис, акне и екзема. Намерете вашия начин за почивка, медитирайте, преценявайте трезво за какво си струва да се ядосвате и какво зависи от вас и какво не.

13. Спете достатъчно

Когато спите дълбоко, тялото ви произвежда повече мъжки и женски хормони, които стимулират естествените механизми за възстановяване на кожата.

 Sleep

14. Спортувайте

Намерете подходящия за вас спорт и спортувайте редовно. Това подобрява кръвообращението (т.е. кожата ви получава достатъчно полезни вещества), поддържа ви гъвкави и подвижни, дава ви енергия и самочувствие.

С малко, но постоянни усилия, можете да сте здрави, жизнени и красиви до дълбоки старини. Действайте!

Етикети: ,

Сподели:

Остави коментар